Przepisy kulinarne Gotujemy z o2.pl

Dodaj swój przepis Znasz ciekawy przepis? Podziel się z nami!

Jakie stosujesz środki wspomagające odchudzanie? ADIPEX , MERIDIA ZAKAZ OFERT

hej od poltorej miesiaca stosuje adipex przez chwile stosowalam rowniez meridie schudlam 10 kgusmiech.gif a wy?
trzymam kciuki dziewczetausmiech.gif

Zgłoś 22.04.17 [17:56] szaga

Odpowiedzi

Zgłoś 15.05.07 [17:23] mmmm

czesc szaga.moze wejdzmy na jeden :glowny"topik bedzie razniej i nie trzeba bedzie szukac wszystkich.(a z reszta tam cie juz tez znalazlam)dozobaczenia pa

Zgłoś 19.09.07 [23:27] AGA Z OSTROłEKI

a ja schudłam w dwa miesiace na adipexie nie całe 20kg!!!jest rewelacyjny,dzis domowiłam jeszcze jedno opakowanie leku bo chce jeszcze schudnac 5 kg i bedzie ze mnie laseczka usmiech.gif
aga

Zgłoś 26.04.09 [19:57] j...a

ja schudłam na meridii 12 kilo w 3 miesiące. Uważam że to odpowiednia liczna kilogramów adekwatna do czasu odchudzania. Jestem happy

Zgłoś 29.04.09 [18:23] zauroczenie

o szkodliwosci wymienionych wyzej srodkow, lacznie ze smiercia mozna sie dowiedziec na Google, ale w wersji angielskiej. W polskiej wersji podaja falszywe fakty. Nie udalo mi sie zamiescic odpowiednich fragmentow, sa blokowane. Kto by chcial sie dowiedziec, niech poda email, napisze.

Zgłoś 30.04.09 [22:02] j...a

A jeśli przepisuje je lekarz? POLSKI, NORMALNY lekarz?

Zgłoś 30.04.09 [22:05] j...a

Ale, rzeczywiście, chętnie poczytam. Ulotka nie jest tak drastyczna (mniej więcej to co w większości leków, a zawsze uważnie czytam). Nie jestem z tych, co się zamykają na prawdę. Zeszłam na 10-tkę, kończę stosowanie

Zgłoś 01.05.09 [18:15] odpowiadam

Wlasnie chodzi o to, ze tylko na recepte i pod kontrola lekarza mozna uzywac, inaczej jest to nielegalne, juz nie mowiac o potencjalnym niebezpieczenstwie i pokatna sprzedaz jest nielegalna i karalna. Ludzie za pieniadze beda rujnowac zdrowie innych.
Do J...a - jesli adres jest prawdziwy, to dostaniesz obiecana wiadomosc i kazdy, kto poda adres. Pozdrawiam.

Zgłoś 03.05.09 [19:46] j...a

Dzięki, zaraz sprawdzę. Tylko ze słowo "nielegalne" działa na kobiety próbujące schudnąć od lat wręcz jak wabik. Wiem sama po sobie. A tak na serio to meridię przepisała mi siostra, lekarka (właściwie ginekolog), na moją prośbę oczywiście, nigdy nie miałam problemu z receptami. No ale... Pomogło, jestem szczęśliwa, wszystko ze mną ok pod kątem zdrowotnym... I tyle.

Zgłoś 03.05.09 [20:44] odpowiadam

Sluszny wniosek, ze takie srodki nie sa obojetne dla zdrowia. Dlaczego slowo "nielegalne" ma byc wabikiem? Tu chodzi o wlasne zdrowie a nawet zycie, przekora w tym przypadku nie ma sensu.
Zreszta "nielegalne" raczej tyczy sie do lekarzy, ktorzy nie powinni przepisywac srodkow zabronionych, a ludzie nie powinni kupowac pokatnie dla wlasnego dobra.
Wierze, za mialas problemy, ale otylosc moze byc spowodowana stanem chorobowym, o czym mozna nie wiedziec. Najlepsza droga to porobic testy i jesli wykryja przyczyne, to te nalezy leczyc, potem odchudzac sie naturalnie, nie preparatami. To, ze staystyka nie obejmuje Polski, nie znaczy, ze nie bylo smiertelnych przypadkow w Polsce. Znaczy to, ze tylko stany byly badane.
Nie powinnas byla prosic siostre o recepte, ginekologia to inny dzial, nie interna czy dietetyka. Lekarze, ktorzy maja wyrobiona pewna specjalnosc niekoniecznie orientuja sie w innych specjalnosciach stad moga powstac problemy, dobrze, ze sie nic nie stalo, choc skutki moga sie okazac potem.
Ostatnio zostal odwolany w stanach inny popularny srodek odchudzajacy, ktory mozliwie bedzie do nabycia w innych krajach. Byl tylko 1 smiertelny przypadek, ale to wystarczy, czy trzeba czekac, az umrze dziesiatki osob? Kiedys bardzo popularny byl Phen-fen, chinski srodek, a takze pewne chinskie herbatki, odwolane dawno. Zmarlo wiele osob, kto sie chce przekonac jeszcze na wlasnej skorze? Powodzenia.

Zgłoś 03.05.09 [21:19] odpowiadam

Dodam, ze ostatnio odwolany srodek absolutnie rujnuje watrobe, co zostalo stwierdzone naukowo i to w stosunkowo krotkim czasie, bo juz byl wypadek smiertelny. Nie podaje nazwy, zeby nie wywolac przekory, nie kazdy rozumie, czym ryzykuje. Ten preparat stosunkowo nowy juz mial 14 roznych "pomocniczych" preparatow dodatkowo. Choc stwierdzono 1 smierc dopiero, to mozliwe, ze bylo wiecej, tylko jeszcze nie polaczone z przyczyna.
Badania szkodliwosci roznych przeparatow na rynku amerykanskim obejmuja tylko stany, co nie znaczy, ze nie bylo innych tragicznych wypadkow na swiecie. Po prostu nie byly objete statystyka, jesli nie bylo to zaznaczone i tym sie nie nalezy ludzic. Organizm ludzki jest wszedzie taki sam i uszkodzenie zdrowia bedzie bez wzgledu na to, gdzie kto zyje. Czego sie nie widzialo czy nie slyszalo, to nie znaczy, ze nie istnieje.

Zgłoś 20.05.09 [18:13] j...a

Dobrze, w takim razie odpowiedz w jaki sposób te lekarstwa powodują śmierć. Chodzi mi o konkrety odnośnie tych przypadków śmiertelnych, tzn.: działanie na określony organ (to właśnie mnie ciekawi, bo np. na wątrobę tak naprawdę niekorzystny wpływ ma każdy lek z wyłączeniem takiego, który ją odbudowywuje),symptomy, przebieg choroby i zgon na skutek... bla... bla... bla...

Zgłoś 20.05.09 [21:08] odpowiadam

Uszkodzenie watroby do tego stopnia, ze transplantacja jest niezbedna albo smierc, udary mozgu, niszczace uklad krazenia z zagrozeniem pracy serca, enzymatyczne uszkodzenia watroby, zolcenie skory i bialek oczu. Objawy uszkodzenia watroby: zolcenie skory i bialek, brazowy kolor moczu, nudnosci, mdlosci, wymioty, jasny kolor stolca, nadmierne uczucie zmeczenia, slabosc, bole zoladka lub brzuszne, swedzenie skory, utrata apetytu.
Procz tego moga byc uszkodzenia miesni posrednio przez uszkodzenie watroby.
W 2007 19 letni chlopiec zmarl po uszkodzeniu watroby spowodowanym uzyciem pewnego srodka odchudzajacego.
Podaje te dane po artykule na temat ostatnio odwolanego srodka odchudzajacego, ktory mial 14 pomocniczych przeparatow. Chociaz to tylko na temat jednego, ale podobne objawy sa po uzyciu innych srodkow i wlasnie najbardziej zagrozona jest watroba, choc nietylko. Moga byc zmiany cukrzycowe, tarczycowe, trzustkowe i inne.
To, ze rozne leki moga powodowac zagrozenie watroby, nie znaczy, ze wobec tego mozna sobie szkodzic srodkami odchudzajacymi. Stopien zagrozenia lub uszkodzenia przy lekach nie jest porownywalny do uszkodzen przez srodki odchudzania, zreszta oprocz glownych lekow podaje sie inne lagodzace stan watroby i stan pacjenta powinien byc stale testowany, przez co lekarz dobiera odpowiednia dawke i odpowiedni lek, zeby szkody na zdrowiu byly mozliwie najmniejsze.
Nie wszyscy maja taki sam organizm i jesli jednemu cos "nie zaszkodzi" to drugiemu moze nawet bardzo. Wszystko zalezy od ukladu immunologicznego danej osoby.
Ktos, kto "z powodzeniem" bral Meridie, Apediks i inne podobne i jest "happy" to jednak powinien porobic sobie testy na prace organow wewnetrznych i inne zdrowotne, dopiero wtedy zobaczy, czy naprawde jest happy. Objawy moga byc ukryte narazie, nie kazdy zaraz zle sie czuje i to jest zwodnicze, az kiedys sie okaze spustoszenie organizmu trudne do odrobienia. Ale kto chce lekcewazyc zdrowie, to niech sobie. Ja tylko uwazam, ze lepiej zyc z nadwaga niz byc szczuplym trupem.
Zreszta na zmniejszenie wagi sa naturalne sposoby, ktore nie wyniszcza organizmu. Prawda, ze nie takie szybkie, ale nic nie ma za darmo, dobrze, jesli sie placi tylko forsa, gorzej jesli zdrowiem.
Zreszta nadmierna otylosc, jesli ktos nie wbija za duzo kalorii, a je normalnie, moze byc spowodowana chorobami, o ktorych sie nie wie. Najpierw nalezy znalezc przyczyne a potem leczyc skutki, czyli trzeba porobic testy zdrowotne. Duzo ludzi ma cukrzyce, o ktorej nie wie, bo moze przebiegac bezobjawowo, albo problemy z tarczyca, czy wadliwa przemiane materii itd. co wlasnie powoduje nadnaturalne tycie "z niczego". To najpierw trzeba ustalic zamiast sie truc, komu zycie mile. Procz tego nie mozna stosowac srodkow przez cale zycie, po przestaniu wraca sie do nadwagi, syndrom jojo. Srodki odchudzajace nie powoduja i nie gwarantuja zmian na stale, natomiast bardzo szkodza.

Zgłoś 30.05.09 [04:22] odpowiadam

wahanie jest na miejscu, ale raczej przestan sie wahac. Zamiast rujnowac sobie zdrowie na zawsze, to zacznij jesc troche mniej i w sposob naturalny, t. zn. ogranicz to, co tuczy, jedz polowe mniej, ale zdrowiej i nie pojadaj miedzy posilkami, po 18 nic nie jedz, to zdrowo i bezpiecznie. Ale z Twojego pytania widac, ze nie czytalas calego watku, a warto, bo chcesz sie truc i tracic zdrowie przez niewiedze. To ati doprowadzi Cie do trwalego kalectwa albo do smierci. Jesli dbasz o zdrowie, to przeczytaj calosc watku.

Zgłoś 30.05.09 [10:35] annnie19

bez przesady, ja jem od 2 miesiecy meridie 15 i jakos nic mi nie jest : ]
no może martwi mnie jedynie to, że przestaje działać... więc zamówiłam adipex ;D doszedł wczoraj, zaraz wezme... zobaczę czy działa podobnie do amfy, bo z tym również mam doświadczenie. Brałam ją kiedyś przez długi czas, moi znajomi również... później miałam co prawda huśtawki nastrojów itp. ale teraz zupełnie nic mi nie jest... brałam ją żeby schudnąć... teraz wezmę adipex dużo mniej szkodzący, który jest jej tylko pochodną : ) ludzie są gotowi posunąć się do różnych rzeczy, wiec lepsze mniejsze zlo oczko.gif

Zgłoś 31.05.09 [00:04] honciaa

dziewczyny adipex nie jest taki zly jesli jest stosowany " z głową" mam tutaj na mysli to ze nie mozna przesadzac , tzn nie brac wiecej niz jedna tabletke na dzien i nie brac dluzej niz 3 miesiace, no i oczywiscie nie mozna byc chorym i miec zadnych przeciwwskazan np chorób typu serce nadcisnienieitd, czlowiek musi byc zdrowy i nie brac zadnych leków, najlepiej sie przebadac i wtedy ewentulanie rozpoczac kuracje odchudzajaca!
ja schudłam 18 kg i skonczylam brac adipex, mam zamiar utrzymac moją wagę i modlę sie aby sie to udałousmiech.gif co do ludzi którzy oszukuja w necie to zawsze tacy byli i będą! a pewnie bedzie ich coraz wiecej! trzeba uwazac nie kupowac u byloe kogo, zwracac uwagę na ceny poniewaz uczciwi sprzedawcy maja przewaznie ceny jednakowe badz zblizone do siebie, ja zanim kupilam adipex duzo rozmaiwalam z moim sprzedawca, dowiedzialam siewiele, zaufalam i kupilam, a moja kolezanka zostala oszukana, kupila gdzie gdzie bylo taniej niz u mojego sprzedawcy, dokladnie taniej o 40zeta i wtpila kasę poniewaz dostala jakies dziwne tabletki, adipex musi przyjasc w orginalnym pudeleczku i w srodku musi byc tabletka, nie bierzcie tabletek nieznanego pochodzenia bez opakowania bo nigdy nie wiadomo co to za tabletki zeby nie zaszkodzily
zyczę powodzenia i szybkiej utraty kilogramow aby w lipcu wyskoczyc w bikini bez wstydu i zakrywania sie tunikami usmiech.gif
honorata

Zgłoś 31.05.09 [00:05] honciaa

poprawiam sie , w srodku musi byc ulotka, nie jak napislaam tabletka choc tabletka tez musi byc a raczej tabletkiusmiech.gif

Zgłoś 07.06.09 [15:28] anecia

mam pytanko,meridia 10 a 15 gdzie jest roznica.Mozna zaczac od 10 a pozniej przejsc na 15,czy musze zostac na jednej.Prosze o komentarze.Dzieki

Zgłoś 07.06.09 [19:38] odpowiadam

Ryzykujesz smierc albo permanentne uszkodzenie watroby do transplantacji watroby wlacznie. Duzo osob zmarlo przy uzyciu Meridii, dlatego zostala prawnie zabroniona, nic Ci to nie mowi?
Chcesz koniecznie schudnac uzywajac jakies srodki - to uzywaj Alli - jest to jedyny bezpieczny srodek i mozna kupic bez recepty. Jest reklamowany wszedzie. Srodek ten niweluje czesc tluszczu, ktory zostaje wydalony i przy odpowiednim odzywianiu chudnie sie naturalnie bez szkodliwych nastepstw. Nie chudnie sie blyskawicznie, co jest szkodliwe dla zdrowia i co powoduje efekt jojo, tylko stopniowo traci wage w sposob naturalny i bezpieczny. Jesli zalezy Ci na zdrowiu, to bierz Alli a nie szkodliwe i smiercionosne preparaty.Procz tego skad wiesz jaka jest Twoja przyczyna nadwagi? Jesz za duzo, czy moze masz problem zdrowotny o ktorym nie wiesz? Idz do lekarza i porob testy, bo moze masz cukrzyce, ktora sprzyja otylosci albo otylosc powoduje cukrzyce B, stosowanie szkodliwych srodkow wtedy jest zabojcze. Zaczac nalezy od okrycia przyczyny, leczenia a potem odchudzanie w bezpieczny sposob.

Zgłoś 09.09.09 [08:40] a.....

Witam, brałam kiedyś adipex i byłam zadowolona z efektu - 5kg w miesiąc ( miałam 60kg i spadło do 55kg przy wzroście 171cm ),czułam się świetnie.... po czasie przytyłam więcej niż miałam wtedy, efekt jojo zadziałał - 70kg,pomimo iż nie obżerałam się, po doświadczeniu nie polecam, obecnie chodzę na fitness i zdrowo się odżywiam - działa usmiech.gif do tego można pić koktajle proteinowe, poprostu żyć zdrowo a nie oszukiwać organizm powodując brak łaknienia bo prędzej czy póżniej organizm będzie odkładał cokolwiek zjesz przez następnych 5 lat od utraty wagi, zapraszam do dietetyka i aktywnego sportu - wyjdzie to taniej i lepiej

Zgłoś 14.09.09 [19:08] efedrynka

Hej, ja stosuje Meridie od 2 miesiecy, w ulotce napisane było o skutkach ubocznych..np: zawroty głowy, nieregularny rytm serca, nudności i td. Ja żadnych nie doznałam, wrecz przeciwnie czuje sie bardzo dobrze głównie przez to że schudłam 15 kg w dwa miesiące. Ale w przeciwienstwie do innych nie kupowałam Meridi nielegalnie, dostałam na to recepte i to bez wiekszych problemów, miałam nadwage 30 kg teraz mam 15.Zakończyłam dawke na dwa miesiące.teraz dostałam Meridie 10, wczesbniej miałam Meridie 15.Po co załatwiac nielegalnie robic se problemy skoro można Meridie kupic w aptece? I to całkiem nie drogo w stosunku do innych cud-leków na otyłość. Pozdrawiam i polecam udac sie do lekarza, to mniej kosztuje usmiech.gif

Zgłoś 21.09.09 [15:04] ehh

Cóż meridia jest świetna, ale jedna wazna sprawa - pod kontrolą lekarza - tylko i wyłącznie. Przed braniem - badania krwi przynajmniej, potem kontrola ciśnienia raz na tydzień i kontrola wagi. Jak leci za szybko w dól - do lekarza.
To nie są żarty, ten lek pomaga, ale i szkodzi dość mocno, mnie ominęły wszystkie nieprzyjemności z ulotki na szczęscie.
Ważne też, aby przy kończeniu z meridią nie odstawiać z dnia na dzień tylko powoli, brać rzadziej co 2 dni a potem co 3.
Wiem, że nie każdy lekarz o tym informuje.

Zgłoś 13.10.09 [21:20] lila

MERIDIA SZKODZI !!!
Witam,
chcialabym przestrzec wszystkich przed braniem meridii. Sama brałam i skutki tego są tragiczne. Meridie 15 zazywalam przez 6 miesięcy, przy wadze 70 kg. Fakt schudłam, ale mialam wszystkie opisane skutki uboczne. W wieku 25 lat nie moglam wejsc pod gorke - czulam sie, jakbym miala dostac zawału. Nie mowiąc juz o efekcie jo-jo - murowany po odstawieniu leku.
Juz 2 lata minely od zazywania leku a ja dalej odczuwam na sobie jego efekty, niestety uboczne. Mam nie rowna prace serca, oslabiona watrobe.
Rozumiem,ze szybkie chudniecie po tym leku moze zachecac do brania.Jednakze zastanowcie sie nad szkodliwoscią meridii. Juz sam fakt, ze jest na receptę o czymś świadczy.

Nie ma diety cud i lekow tez. Ja niestety przekonalam sie o tym na wlasnej skorze. Szkoda tylko,ze tak pozno.

Zgłoś 27.04.10 [18:48] bella1212

Ja stosowałam meridie.
Po kilku dniach stosowania mało nie zeszłam.

Zgłoś 13.05.10 [06:59] Kasika

Witam!!
Ja stosowałam Adipex i schudłam 25 kg w trzy miesiące i gdyby nie moja słaba wola to bym wagę utrzymała, ale i tak bywa tylko ze dużo nie przytyłam tylko jakieś 18 kilo i teraz jakoś się ta waga trzyma od dwóch latek i żadnych problemów zdrowotnych nie mam. Jedno mnie zastanawia ......skąd wy bierzecie takie kolosalne sumy za Adipex on maksymalnie kosztuje 170 zł. Tylko osoby które chcą dorobić to kupują u jednego sprzedawcy a potem wy się nabieracie na takie kwoty. Wiem o tym bo tak robia u mnie co niektóre kobitki. Nie dajcie się oszukiwać.

Zgłoś 22.05.10 [14:32] KASIA87

możesz jezdzic samochodem ale powstrzymaj sie w pierwszyzm dniu brania adipexu poniewaz mozesz miec lekkie zawroty głody -to taki szok organizmu na adipex, ale juz drugiego dnia ok
ja wprawdzie nawet pierwszego dnia wsiadłam do samochodu ale lekko zamulona byłam wiec odradzam ale potem juz ok

Zgłoś 09.07.10 [15:55] goga

owalne, zolte kapsulki.

Zgłoś 12.07.10 [15:21] Magdalenak

Ja wole stosować dietę i ruch oraz słabsze środki wspomagające np. Fosanic. Uważam, że te silne leki powinny być na recepte i brać tylko pod kontrolą lekarza.

Zgłoś 19.07.10 [12:29] maa_wawa

Dziewczyny czy dostałyście adipex od Hanny Stach ? Wpłaciłam pieniądze w środę, do tej pory nie dostałam przesyłki z adim. Zastanawiam się czy wogóle ją dostane czy wyrzuciłam pieniądze w błoto ?

Zgłoś 19.07.10 [15:57] AS14

Dziewczyny a wy sie nie boicie zamawiać tych tabletek.?? Ja już chyba za dużo czytam na ten temat, bo znalazłam na innych forach, że dziewczyny zamawiały tabletki z opcią sprawdzenia zawartości w środku przed zapłaceniem i po dwóch dniach miały wezwanie na policje i mają sprawy w sądzie.

Zgłoś 19.07.10 [20:17] Yasminium

Nie wolno zamawiać ze sprawdzeniem zawartośći bo zaraz będziecie mieli na głowie policję i prokuratora! Poczta ma obowiązak powiadamiać policję gdy ujawni podejrzane przesyłki, a jak się otwoży na poczcie paczkę to im się na tacy podaje. Oni zawsze zawioadamiają bo mają jakies premie czy coś